Vad blyga ni är! ;)

För några dagar sedan bad jag er komma med frågor om träning, hälsa, viktförändringar, kost osv. Men ni har varit lite blyga på den fronten, så kom igen nu folk, vad vill ni veta? Ni kan kommentera nedan, skriva till mig på fb eller lite hur ni vill. Sitter du och tänker på en fråga finns det säkert fler som tänker samma sak.
 
Don't be shy guys! ^^
 
Apropå ingenting så vill jag passa på att göra lite reklam för de gruppträningspass jag håller i på Nordic Wellness Frölunda, helt gratis för er som har medlemskap på Nordic Wellness.
 
Mån 17:30, Gyminfo
Genomgång av gymmet, uppvärmningsmaskinerna samt tips och råd om vilka maskiner som tränar de viktigaste musklerna samt lite tips och tricks och vad man kan tänka på.
 
Lör 14:30, Crosscage
Ett intervallbaserat cirkelpass där vi blandar styrka och kondition i olika stationer runt en s.k. crosscage. Funktionell och rolig träning när den är som bäst, svett utlovas! ^^
 
Peace out! <3
Philip
2014-03-29 @ 00:22:04

Ok, I'll bite.

Hur lägger man upp ett vettigt träningsprogram enligt 1RM-modellen, för att komma bort från 3×10 fällan?

Johanna
2014-03-31 @ 21:42:13

Hej! Lite sen med frågan! Jag svettas inte alls mycket när jag tränar på gymmet, kan det vara olika från person till person eller är det så att jag inte tar i så mycket som jag egentligen borde/kan??




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

ptisabella.blogg.se

Min blogg som PT, utbildad sjukgymnast och ung tjej i Göteborgsområdet. Här kommer det att läggas upp lite allt möjligt om träning, hälsa, min vardag och lite annat smått och gott.

RSS 2.0